Harkel & host

Näe, det här går ju inte alls bra, det här med min finfina träningsplanering. Igår strök jag gymmet (men fick ändå till en helt fab solig entimmesprommenix) och idag ger jag vika för harkel & host. Flexade hem tidigare från jobbet med en kropp som inte verkar veta om den vill frysa eller svettas eller ha ont i magen eller i halsen eller i huvudet eller alltihopa på en och samma gång och bunkare upp med kuritativa grejer på ica på vägen hem. Favoriten blodgrape och apelsiner och kiwisar en masse. Har precis avnjutit ett gäng tärnade av sistnämnda som mellis med keso-kesellablandning toppat med en babynäve hackad mandel & hasselnöt och h i m m e l vad goda de var! Helt perfekt mjuka och söta. Vardagsgodis deluxe!
 
 
Ikväll blir det mys framför teven med träningslediga hjärtat bara och för att riktigt säkerställa att kroppen får tillräckligt med energi att pigga på sig till i morgon tänker jag klämma säsongens första semla, hehehe. Lite emot min kostfilosofi (som kommer i sin helhet, mer eller mindre, lite senare!) men är man småsjukis så är man ;-). 
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: