Veckans...

Idag är det måndag. I g e n, ja. No pasa nada - me like mOnDaYs a lot! Jag är ledig från jobbet och är mest hemma och filosoferar. Egentligen hade jag velat hänga med nån men varken sis eller ett par andra jag var sugen på kunde...så jag är hemma och chillar helt enkelt. Skönt det med, jag håller lätt rastlösheten stången nu för tiden med funderingar och informationssökande. Det är MYCKET som snurrar i kolan relaterat till att lillräkan snurrar i magen, hehe. 
 
 
I alla fall. Jag tänker publicera en träningsplan för varje vecka här. Planering är ju ändå alfa et omega för att få till det, liksom. So this may be it:
Måndag
En promenad före frukost blev det, "bara" 5 km. I eftermiddag stundar ett spinningpass efterföljt av en halvtimmes coreklass. En hel del således, men så är jag ju ledig och skapligt syssolös också.
Tisdag
Mot gymmet för att köra igenom rygg och axlar. 5 km cardio ska också göras, eventuellt kan jag smålufsa på löpbandet eller så kör jag crosstrainern. 
Onsdag
En timmes klass FunktionellTräning & 5 km cardio av någe slag enligt ovan.
Torsdag
En halvtimmes Coreklass och biceps, triceps & bröst i gymmet.
Fredag
Lång PW. Skulle ju önska en jogg istället såklart, men tror inte jag törs mig på det. Ordentlig stretch också - typ upplagt som ett hemma yogapass a la mig...återkommer med det!
Lördag
En timmes spinningklass
Söndag
PW runt 5 km.
Etiketter: Veckans PLaaaN,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: