Is there anyone out there?

Bloggar alltså, känns ju typ hopplöst ute nu va? Läser folk ens bloggar längre...? DU gör ju antagligen det, om du hittat hit... Och ja, jag gör ju det också faktiskt, fortfarande. Ett tiotal. Dock bara såkallade "storbloggare" nu, personer som försörjer sig på bloggeriet. KUL att det kan vara ett yrke ju! Sjukt coolt! Eller förstås ett grymt bra verktyg i ens yrke. 
 
Faktiskt läser jag inte en enda träningsblogg när jag tänker efter? Mer liksom daily life-bloggar. Blondinbella, Engla. Saknar som tusan träningsbloggar faktiskt! Har du nåt tips till mig?
 
Saknar min egen blogg också haha. Att blogga, att ha det som hobby, dokumentationsverktyg. Kanske borde jag börja så smått igen? Kanske kan jag skrapa ihop lite tid, inte varje dag men några gånger i veckan? Nämligen ska jag börja en helt NY träningskarriär nästa vecka, nåt jag är så galet taggad och sugen på, tror att det kommer bli helt fantastiskt roligt och passa mig som handen i den berömda!! Vore väl himla skoj att skriva ner den resan från allra första början?
 
Jodå, jag springer fortfarande en del. Långdistansen ligger på hyllan dock, för tidskrävande. Får iofs till passen, men det är den där kompletterande träningen som är så viktig som konsekvent skiter sig. Nya planen är nya träningsformen två gånger i veckan och två kortare (mellan 5-10 km) pass i veckan. Och en yoga på det.
 
Är ni med mig? 
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Malin

Har också slutat läsa bloggar, fick bara ett infall att titta in här när länken dök upp i sökfältet. Men klart jag kikar in här då o då ifall du börjar skriva igen 😜

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: