Hon är här nu!

Ja, en liten lillasyster blev det. I dagarna två veckor gammal, en riktig skönhet såklart och storebrorsan är så stolt och så duktig. Själv har jag knappt fattat det än tror jag. Jag är så glad, så tacksam!! Och SÅ t r ö t t också haha...tröttheten kommer liksom efter och jag borde verkligen vara duktig och sova lite på dagarna när lillsnorpan sover och brorsan är på föris.
 
Allt gick iallafall bra med själva leveransen. En förlossningsberättelse is coming up i dagarna, om jag outade en med brorsan så får jag såklart lov att göra det den här gången också. Kortfattat vad det extremt smärtsamt och gick himla fort. Mer detaljer to come alltså.
 
Träningsmässigt är jag bara SÅ taggad! En plan beträffande min come back kommer också snart och jag kommer delge såväl fram- som baksteg här (skippar lösenordsskyddet - orkar inte!).
 
Stay tuned! 
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: