Styrkemotivation!

Först och främst: jisses vilken überjäkla superskön träningsvärk jag har i gluteus maximus bilateralt! Hipp hipp HURRA för den alltså. Det märks att det är skillnad på prommisar beroende på var och hur fort man går dem... Kanske en keeper förresten, att småjogga i uppförsbackarna? Fan trot.
 
 
Hur som helst har jag och Räkan nu landat i mitt föräldrahem i småstaden norromdalälven och inte nog med att frukosten står framdukad på bordet varje morgon precis som jag vill ha den (höst = grötfrukost! Här med rivet äpple och kanel!), det finns även en morgontidning (vi har faktiskt sagt upp vår prenumeration hemmavid...lägger de cashen på blöjor nowadays) och något så numera sällsynt som TID att läsa den! Då den varje dag envisas med att vara ganska så tunn så kompletterar jag med att bläddra i Olga Rönnbergs "Träning för nyblivna mammor" också, och till skillnad från MammaMage-appen blir jag riktigt jäkla skitpeppad att fixa till coren av denna. Alltså, min hållning nu är tillochmed sämre än när jag var pregnant, går snart av på mitten för att jag svankar så galet mycket! Extremt obra.
 
Såklart har det blivit nån vagnprommis här uppe i friskluften också, men morgondagens förväntade extrema nederbörd känns rätt vältajmad. Perfekt för att få till en kick off för styrketräning enligt boken och jag känner mig hyfsat säker på att träningsvärk är nåt jag kommer få dras med några dagar framöver nu...jippie!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: