MaratonPeppen!!

Som en kombination av måndag, höst (ÄNTLIGEN! I ♥ september!), en stark önskan om att komma i form och en insikt om att jag nog inte blir rikare än så här på ett ganska så långt tag har jag nu anmält mig till Stockholm Marathon 2014. Jösses så bra det känns!! Det blir min fjärde mara och jag vet inte om det är läge att satsa på något nytt personbästa direkt, men planen är iallafall att börja följa ett träningsprogram för ändamålet med start runt årsskiftet. Fram tills dess ska jag bara fortsätta bygga upp styrkan inifrån, börja lufsjogga lite (om en månad kanske??) och sedan springa (om ett par månader??) och komma upp i hyfsade veckodistanser. 
 
SthlmMarathon 2011
 
Åh SÅ skönt det känns att ha målet liksom svart, vitt, pyntat & klart!
 
Återkommer strax (??) med en uppdatering om hur fysiken känns såhär en månad post partum, och mina mål för september. Och den där förlossningsstoryn ja...alltså, jag har i princip bara krystskedet kvar att beskriva, samt känslan när Räkan för första gången ligger i min famn. Så galet starka känslor! Får nog inse att jag aldrig göra upplevelsen rätttvis i skrift, och därmed är det snart klart!
Etiketter: Min come back,

  
Skrivet av: Andréa

Roligt! Jag ska nog också passa på att anmäla mig snart. MåSte bara avvakta ev spons från jobbet. Värdefulla pengar gör en (blivande) föräldraledig...

,   Bloggadress: http://www.lopningolivet.se
Skrivet av: Debbsan

Jippi säger jag!!!! Ser framemot långpass efter årsskiftet!! Heja dig!

,
Skrivet av: Fanny

Du är grym ju!! :) Ska bli kul o få följa din maraformtoppning! Och ser fram emot att läsa fortsättningen på förlossningsstoryn!! :)

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: