Egentid

Hej från bubblan! Ja, en är inte så flitig det att plita här längre som ni märker, och det beror förstås på ett par grejer. Räkan såklart, han tar ju sin tid. Dock har det gått sex veckor nu och vi har faktiskt fått snurr på det mesta och jag skönjer vissa mönster i mitt nya liv. Det visade sig härom veckan att jag inte hade tillräckligt med krut i rattarna så nu kompletterar vi med ersättning här hemma (ett helt nytt liv för oss alla tre -  ljuvligt!). Lite tråkigt att inte kunna helamma kanske, men jag lägger verkligen ingen prestige i det och ser såklart en massa fördelar med det hela! Den främsta anledningen till kass uppdatering beror nog i själva verket på att det liksom inte händer så mycket nytt på träningsfronten. Hur kul kan det vara att läsa om mina vagnPWs liksom? Och MammaMage-appen...det är ju inte ens kul att träna ;-). 
 
Idag iallafall hände nåt nytt! Nåt helt banbrytande faktiskt...jag gick min härliga höstmil utan barnvagn i skogen! HURRA så ljuvligt skönt! 
 
 
Himla stort. Även om det hela tiden kändes som att det saknades nåt väldigt väsentligt (alltså, jag känner mig halv när Räkan hänger på övervåningen med papin om kvällarna och jag passar på att lägga mig tidigt...kan inte somna då utan ligger och tittar på bilder på honom på mobilen. True) så var det så himla superskönt och jag fick faktiskt hjärnan att tänka på massa annat och jag kände höstpeppen slå till riktigt ordentligt!! Älskade nystartårstid!
 
En skön mil och i bättre tempo än jag gått i på många långa månader. Faktiskt så lufsjoggade jag lite i uppförsbackarna och det kändes fint. Får nog påminna mig om det där festina lente... Och i veckan som kommer lovar jag att jag uppdatera flitigare för då kommer jag ha ännu mera tid!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Karin O

Jag läser gärna om allt möjligt, även som inte inte har med träning att göra (hellre sånt som inte har med träning att göra just nu faktiskt, det känns såå avlägset haha), men jag förstår hur du tänker, har man en nischad blogg kanske man inte vill bryta det:) Ha en fin måndag, kram

Svar: Åh, jag skulle nog kunna väva in lite andra inlägg också. Dock vill jag inte outa min lilla pojke särskilt mycket, men sånt runt omkring ska väl känna okej. Men jag hoppas att träningen blir mer varierad (och tuff!) snart, i takt med att andra rutiner kommer tillbaka och ger mig mera tid. Kram på dig!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: