Det finns inget dåligt väder ju

 
Idag invigde vi regnskyddet till vagnen på vår eftermiddagsprommis och himlars så mysigt det är att nu få klä på den lille nåt extra lager kläder, stoppa om honom ordentligt med täcke och filtar och se hur ljuvligt skönt han sover där i allt mjukt, varmt fluff med små regndroppar mjukt smattrande mot plasten! Blir nästan lite avis på honom, även om jag förstås (med regnjackan på och kepsen på skallen) gillar detta väder himla mycket jag med. Sköna friska luft och välgörande regn! Älskade väldsbästa årstiden höst.
 
Ikväll ska vi iväg på middag och jag hoppas hoppas hoppas att vi löste Räkans magontproblem för gott igår...i så fall beror det hela på ett litet missförstånd mellan bebis och föräldrar SAMT på att bebben är en liten finsmakare minnsann. Han har ju att brås på där...återkommer i ämnet när jag vet mera!! 
 
Åh så himla trevligt det ska bli att göra sig lite fin (igen! - var ju ute på i onsdags också ju!) och spendera kvällen med god mat och ännu godare vänner. Så längtar jag lite till träningen jag planerat till i morgon förmiddag också... Trevlig fredag och helg på er!!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Så supermys att ni kom! Det är ett sant nöje att bjuda er på mat & umgås såklart! Har tagit bilen i pant hehe! Återfås mot fika😉 kram kram

Svar: Ska lämna bilen hos er fler gånger tror jag bestämt!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: