WeekEnd

Nu är vi tillbaka på hemmaplan igen och oj vad jag älskar att åka bort (särskilt till föräldrahemmet...vilket väl kanske är att åka hem egentligen...?) men ännu lite bättre är det ju att komma hem. Papin har längtat ihjäl sig efter oss och vi har nu en helt oplanerad helg att njuta av tillsammans vi tre, solen skiner ute och hösten är så där i sitt esse. Pricken över det berömda är att vi sovit som kungar i natt och jag känner mig fräsch och utvilad, trots att det egentligen är i morgon jag ska få min riktiga sovmorgon (då papin tar Räkan...ja sure, det hade han väl gott kunnat göra såväl lördag som söndag tycker ni kanske, men han är tusan värd sovmorgon någon gång han med resonerar jag) (och dessutom är han lite småsliten idag relaterat till en viss fotbollsmatch igår kväll...).
 
En barnvagnslös långpromenad är tillryggalagd (och JA - det var lite för varmt med (fusk)pälsvästen!) och lunchen blev en lattus giganticus och ett par surdegsknäckemackor med makrill i tomat och gurka - dödsgott i sin enkelhet! Nu vankas lite trädgårdsfix och ikväll smarrig middag toppat med spännande film (tips anyone?). I morgon styr jag mot skogen och terrängjogglufs igen! Hurra vad jag längtar!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Härligt! Ses tisdag! Pöss

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: