I konflikt

Ja den där önskelistan på grejer att fixa Back in Bollan alltså...det gick omöjligt att få ihop det. Punkten...
  • ...ett av veckans två planerade jogglufspass
kom liksom helt i konflikt med punkten...
  • ...mycket god sömn
Och då fick den första punkten helt enkelt ge vika för den andra. Då jag en morgon kände mig som 95 år gammal när jag vaknade (vaknade för hundrade gången samma natt/morgon alltså...) var det alltså ganska lätt att ligga på sofflocket och mysa med pigga bebben hela dagen istället, och feelingen när mormordern tog den lilla parveln nästföljande tidiga morgon så jag fick sova ett par ostörda timmar extra...to die for! 
 
Sömn alltså. Rätt underskattat av mig tidigare, jag erkänner det nu.
 
Och även om vi oftast sover hyfsat och jag typ aldrig (som jag skrytit om flera gångern förut, I knowe) kliver ur sängen en natt så liksom kommer det där med att jag ändå inte sovit mer än tre timmar i sträck på nu strax tio veckor ikapp mig så fort en av nätterna blir lite jobbigare. En är liksom lite känsligare så att säga.
 
Såhär kommer det ju vara en tid framöver vad jag kan förstå, hehe. Typ massavis med år om vi inte har en himla tur. Och ja, då får träningen stå tillbaka, för jag tar faktiskt enkelt igen det en annan gång.
 
God natt!
 
 
 
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Karin O

Så klokt! Ingen idé att pressa sig!:)

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
Skrivet av: Snorkkis

Som du själv konstaterar - träna hinner du med tids nog. Och det blir ju kontraproduktivt att träna trött. Hoppas du sussat lite bättre i natt!

Svar: Kontraproduktivitet har vi inte tid med alls! Hoppas du med får sova sött snälla!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: