Legday i utegym!

Ben skönt varma av snabb promenad
+
Härligt solsken
+
Ett lagom antal plusgrader
+
Tre hejande tanter-med-hund
+
En hejande mamma-med-vagn
+
Stans bästa utomhusgym
=
TOPPENHÄRLIGT TRÄNINGSPASS I BENEN!!
 
Benböj, utfall och armhävningar och det var egentligen bara till förstnämnda jag använde mig av gymutrustningen, och detta såklart genom att axla en skivstång. Om jag inte har känningar åt rumpan i morgon heter jag Kalle Bellman.
 
Finnes två styckna skivstänger i utomhusgymmet på (nu gissar jag lite men typ) 15 respektive 30 kilo och enbart med hjälp av dessa kommer jag kunna snygga till såväl ben som axlar, rygg och armar! Jippie! Ett liggunderlag i vagnpackningen och jag har mig en finfin hederlig bröstbänkpress till och med. Dessutom ligger där en lagom lång och brant backe att kicka igång backintervallerna i, så himla vältajmat läge. Åh så härligt - hoppas man kommer kunna använda grejerna hela vintern lång.
 
Finns såklart även chinsstänger och dipsmakapär, två olika höga boxar att göra upphopp på, sned bänk för syrliga crunches och ringar att hänga och dingla i (samt ytterligare en grej jag inte vet vad man ska ha till...ska fota - kanske nån av er vet??!). Om jag ska kunna göra chins och dips behöver jag dock investera i ett gummiband...undrar om de pallar minusgraderna eller bara vill gå av då? Någon som har någon idé om detta?
 
ÅH VAD JAG ÄR GYMTAGGAD! Och intervall-/snabbdistanstaggad till&med... Nu känner jag verkligen igen mig själv!
Etiketter: Styrketräningen,

  
Skrivet av: Emelie

Du skriver en så inspirerande blogg, tråkigt om du slutar blogga.


Svar: Roligt att du tycker det!! Kommer fortsätta på annan adress - återkommer om detta ;-)
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Malin

Är det enl 100 push up challenge appen du kör? Den som kostar 7kr? Fanns så många olika

Svar: Mja...vet inte? Står inte challenge nån stans och jag har haft den så länge så jag kommer inte ihåg om jag behövde pynta nåt? Den är gul iallafall, och en gubbe i armhävningsposition på den. Och så ett rött band där det står original i vänstra uppersta hörnet...
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: