Kissing my sweet feet good bye

Två säkra tecken på att du inte löptränat adekvat på länge (förutom tilltagande bukomfång och nedsatt flåskapacitet):
 
  • Dina fötter ser helt normala ut! Du har tånaglar, tio till antalet, och de är inte blå/gröna/bruna/orangea/gula. Du har INTE tjocka förhårdnader om hälen med mera och inte minst en vattenfylld ömmande blåsa. Helt enkelt; du skulle kunna gå på yoga barfota utan att skämmas!
  • Du hittar inte din GPS-klocka. Den som i normala fall ALLTID ligger laddad och redo på sin självklara plats (tron?) redo att bara snappas upp i språnget mot en stundande löparrunda.
 
Finfötterna kan jag leva utan med inte mr Garmin (min gamla klocka, that is). Dags att försöka spraka igång amningshjärnan....när använde preggot den senast? Måste varit hundra år sen ju! I morgon behöver jag honom laddad och alert (ja, jag har vilodag idag och kan inte annat än drömma och fantisera om den där milen som ska avhandlas i morgon bitti...känns liksom som en himla stor grej. En milstolpe skulle man kunna säga)!!
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: