En tur till brevlådan senare...

 
...och I can´t wait for en springtur idag!! Kroppen är utsövd (jamen typ...), kaffet i omlopp, bebben kurerad från såväl munblåsor som vaccinationsbiverkningar, halsen oöm. Och på bara de få sekunder det tog för mig att hämta in tidningen hann jag bygga upp en rejäl springabstinens!! Frosten som gnistrar i gräs och buskar, solen som lyser från klar ljusblå himmel, lugnet i luften...tror till och med det kan bli lite stämningsfull ryk ur munnen på turen kalla måndagen till ära!
 
Måndag förresten, igen ja. Jag gillart massor! Till påtåren öppnar jag kalendern och ser över veckans trevliga dater, kompletterar handla-hem-listan lite och bara njuter av att just idag har vi inget alls planerat. Mer än besök av mostern samt en springtur då. Lovely!!
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: