Planen - det näst sista inlägget

Kav lugnt på sjön (ån...och bakom nakna träd skymtar min favvokyrka i stan, tillika den vi nu har bokat döpningstid i). Var iallafall jäkligt väldigt smart av mig att ta springeriet idag istället för igår - då blåste det ju ungefär vitgumsar på vattnet och sufletten på vagnen hade antagligen tagit vind och blåst iväg oss!
 
Nysprungen, nyduschad och nylunchad och allt i lugn och ro! Fin känsla. Blev en mil runt stan igen och på exakt samma tid (1 timme & 4 minuter) som sist dessutom. Armhävningar på det, sammanlagt 30 stycken idag och på tå givetvis. Rätt kul att följa den där appen, det är fantastiskt vilka snabba framsteg man faktiskt gör bara man är ihärdig! Idag var det dessutom två minuters vila mellan seten vilket gav eoner av tid för stretch. När jag liksom sitter skräddare fast med fotsulorna mot varandra och böjer fram huvudet för att stretcha ryggens övre delar gör det så ont att jag får typ vaguspåslag och blir kallsvettig och svimfärdig! Den där nattliga ligg-amningen (eller snuttningen snarare - han tar fortfarande inte napp!) alltså, stört obra för ryggen. Skärpning med såväl liggläge som stretch fortsättningsvis!
 
Såhär lyder iallafall planen för mig och bloggen framöver
  • Jag börjar med mer strukturerad maratonträning från och med nästa vecka. Kvalitet kommer in! Kommer förlja ett program för ändamålet så gott det går. Kanske inte fullt lika slaviskt som jag gjort tidigare alltså då jag ju har en rätt så omständig och oberäknelig liten chef nu för tiden.
  • Jag slutar blogga här... Sista inlägget bir vår bli-med-barn-(IVF)-resa. Kan ej svara på när det kommer men inte innan månadsskiftet iallafall. Har minmalt med tid för skriveri i helgen. Nästa vecka borde det komma!
  • ...men fortsätter (såklart) på annan adress... Är man bloggoholic så är man och det är ett beroende jag INTE kommer terapia bort på nåt vis.
  • ...och alla som läser här får såklart följa med!! Men jag kommer inte länka dit härifrån, så ni får använda kontaktfunktionen i vänsta spalten på bloggen startsida för att vackert be om adressen.
  • Jag bloggar jäkligt sparsamt hela december. Faktiskt har de här sociala medierna och smartphonetelefontillgången gått lite över styr här hemma, känns det som. Eller, det känns egentligen inte som det, men det måste ju helt logiskt vara så att det tar en massa tid?! Tänker prioritera mys i allmänhet och bäbismys i synnerlighet istället nu, men nåt inlägg blir det förstås när jag kommer på nåt livsnödvändigt att outa vilket jag ju faktiskt gör då och då. Ju. I den andra bloggen dådå. Och där finns förresten hur mycket gammal läsning som helst ifall man inte har nåt bättre för sig.
Så. Två grejer ni ska göra nu alltså:
  1. Använda kontaktfunktionen till i den vänstra <-- spalten på bloggens startsida för att be om adressen till min andra (gamla...) blogg.
  2. Titta i här nåt i nästa vecka (eller nästnästa...) för att få äran att förkovra er i hur vi blev på tjocken.
 
(och blir jag på tjocken nån mer gång kanske jag återkommer här...? Keep upp the bloglovin´ thing, mao!)
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Åsa

Bulla upp med en kudde bakom ryggen om du ligger o ammar på natten. Tycker jag är skön avlastning.

Svar: Tack för tips! Ska jag testa...
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Sara

Jag följer med!!Kram på dig!!

Svar: På halvmaran i mellandagarna menar du nu va? ;-D
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: