DÄR SATT DEN!

Milen alltså! Exakt tre månader efter förlossningen och på under en timme dessutom. Det kändes enkelt och bekvämt hela vägen fram till fem kilometer då jag vände om och mötte en smula motvind, men kroppen återhämtade sig omgående så snart det blev en liten stunds lä och det var egentligen aldrig jobbigt nån gång. Fy tusingen vad NÖJD jag är! (Och klockan, den låg i träningsväskan och där har den legat sedan nåt spinningpass i vecka 36-37 då den höll koll på pulsen min. Amningshjärnan funkar så smått!!)
 
Söndagen för övrigt har varit himla stillsam. Fikasällskap, många koppar kaffe med varm mjölk, tända ljus och nu ett kompakt novembermörker utanför fönstret och fallande regndroppar. Vår nu tre månader (!) stora kille har det lite jobbigt fortfarande och i fredags upptäckte vi varför - en gigantiskt (förklylnings)blåsa långt bak i gommen! Stackars stackars liten! Inget att göra mer än att trösta, smärtlidra och försöka mata i så gott det går. Det verkar ändå ha vänt nu och det är så skönt. 
 
I morgon måndag och ny vecka innehållandes bland annat efterkontroll. Efter det kanske en träningsrevidering? Ska skriva ett inlägg om hur tremånaderpostpartum-kroppen känns också. 
Etiketter: Cardion, Min come back,

  
Skrivet av: Katta Kvack / move it mama

Grymt ju!

Svar: Ja ju! Tack!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kattakvack.se
Skrivet av: Debbsan

Bästa du! Stackars lilla Knut! Skönt att nu hittade orsaken iaf! Längtar till onsd redan! Du har koll på bordsbokningen va😉😉?

Svar: Ja, skönt att veta! Synd bara att inte han förstår, stackars stackars... Men nu är det ju mkt bättre! Bordet är bokat (nu...)!! Längtas jag med...
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Sara

Grymma du!!

Svar: :-*
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Malin

Det är ju grymt!
Vågar inte drömma om när jag springer så snabbt (hoppas såklart kunna springa hyfsat snart men räknar med lufslufs-tempo typ 6:15-30 :) (har gått 5v sedan förl).

Svar: Tack! Ja jag är själv lite förvånad över tempot faktiskt, hade nog en bra dag också. 6.30-tempo låter väl jättebra!! Tempo är så oväsentligt nu how ever när vi nyss fått barn!! Lycka till med springeriet när det väl blir dags.
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://healthandliving.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: