XXVIII

 
Lite för mycket stavgångspics här på sistone kan väl medges, men se då detta som en vecka 28-bild istället. Jepp, 28:onde veckan entras idag och jag l ä n g t a s till besök hos morskis i nästa vecka... Annars finns väl inte så mycket att säga om preggoutvecklingen? Eller ja, kanske att Räkan enligt min app nu är så stor (dryga kilot minnsann!) att hen fyller ut hela livmodern och därmed inte kan sprattla loss så som tidigare vilket jag också upplever och tycker är lite...småtrist, faktiskt. Det var skojigare när det ständiga sällskapet var mer påtagligt, liksom. Igår kände jag mig nästan höggravid, stel och tung och svullen efter en mastig dag på jobbet där ACn verkar lika opigg som landstingspolitikerna, följt av föreläsning och middag ute. Idag känner jag mig lätt (nåja...) och hyfsat smidig igen dock!
 
Psykiskt är jag fortsatt bölig. Dagens PW innehöll delar av den sträcka jag visionerar som en av mååånga lämpliga höstiga barnvagnsprommisar och jag tänkte att oj så mys att ha sällis av Räkan här framåt hösten...då kom jag ju på att jag faktiskt redan hade (har...) Räksällis! Och ja...då drog det ihop sig i näsan, såklart.
 
Nej, nu lite finfix innan avgång till goda vänner på finfin grillmiddag! På fredag ska jag undersöka om vecka 28-kroppen är kompatibel med spring löpbandslufsjogg. I morgon blir det hiking igen, minnsann...
Etiketter: Cardion, The CountDown,

  
Skrivet av: Debbsan

Lika skitsnygg som alltid!

Svar: Jaaaa ;-)...fast man kan ju undra om Räkan har lagt sig i rumpan på just den här bilden??! Dålig vinkel, antar jag ;-D. Love!!!!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Helena

Oj vad snabbt det går...tyckte nyss att du släppte nyheten om räkan. Jättekort tid kvar ju...hurra! :D

Svar: Åååååh det går ju såååååå låååååångsamt tycker jag då. Hehe. Fast i slutändan kommer man ju ändå tycka att det gått allt för fort så det gäller att njuta nu! Bara en knapp sommar kvar...och det är ju känd för att vara rätt så kort?! Kram på dig!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.healthbyhelena.com
Skrivet av: Weronika

Såå fint "preggofit" ;) du är! Och rumpan brukar väl också bredda till sig ett snäpp? (såg att du skrev något här i kommentarerna) - även om jag inte tycker att det ser på något sätt konstigt ut :D Fast du vet ju själv bäst hur rumpen din ska se ut, haha. Ha det bra!!

Svar: Åh tack snälla du! Ja precis, det blir bredare över de flesta ställen skulle jag vilja påstå, men det känns ju fullt hanterbart...än så länge ;-). Gillar faktiskt de nya kvinnliga formerna mycket! Ha det jättefint!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://weronikag.webblogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: