TräningsMål vecka 28-29

Lika bra att stolpa upp och börja bocka av ju! Ledig måndag it is - och innan jag tar tag i lite tråkigheter så som förberedelse för morgondagens bankbesök (binda om lån...SNAAAAARK!) gottar jag ner mig i lite träningsplanering över en gofrulle minnsann.
 
Den här veckan vill jag fixa TVÅ gymbesök, båda med löpbandslufsjogg varav den ena följt av funktionell core- & ryggstyrka och den andra följt av snyggtionell arm- & axeldito. Sen vill jag förstås hajka i skogen med stavarna, minst TVÅ gånger. Och sen smyger jag in EN eller TVÅ kortare prommisar också, har flera småsvängar här runtomkring som jag brukar ta för att rensa skallen vid behov. 
 
Detta torde resultera i ett par strykepass och en sisådär dryga 40 kilometer i spirorna, sen blir det nåt stretchpass framför teven också (och jag börjar få in lite rutin på snippgympan - återkommer i frågan!). Lagom för min vecka 28-29-body gissar jag. Sen är den som den är ibland och vill bara vila, och då får den såklart det. I lördags till exemepel, så sa kroppen åt mig att efter jobbet fika i mig en jädrigt stor bananmuffin och en lite mindre kanelbulle och ett bautastort glas iskallmjölk och lägga mig under täcket knappt två timmar...and so I did.
 
Ryggträning. Prepreggostatus  var detta då...
Etiketter: Veckans PLaaaN,

  
Skrivet av: Debbsan

Det känns som du tränar mer än mig trots att jag är opreggo! Duktiga du! Pöss

Svar: Haha näää det gör jag ju inte! Eller kanske just den här veckan då, för nu ska du toppa och vila dig i perfekt lördagsform honey!! Ses i veckan! Pösspöss!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: