Solsken, blåsippor & grönska...

...gör mig så grymt osugen på löpband, gymmaskiner och hantlar. Så då skiter jag blankt i det, helt enkelt! Man vet ju aldrig hur sommaren kommer bli, kanske blir jag invalidiserad av foglossning/tjockhet och kan typ bara träna bi- & triceps och/eller så regnar det katter & hundar och blåser 20 sekundmeter hela tiden ju?
 
 
Så man får passa på! Dryga 10 km PW med stavkliv blev det, ännu en gång i underbar skog. Halleluja is a fact! Använder Runkeeper när jag är ute och knatar och ser tydligt att farten blivit högre sedan jag greppade stavarna och ja, jag har tydliga känningar åt ryggen från gårdagens strapats. Träningsvärkkänningar alltså. I morgon får jag nog vila benen...
 
...kanske.
Etiketter: Cardion,

  
Skrivet av: Snorkkis

Att gå med stavar är ju verkligen kanonträning! Förstår att löpbandet inte lockar nu... galet skönt att få vara ute. Jag hoppas på lagom värme i sommar - brukar älska stekheta dagar men nu gillas inte värmen riktigt i samma grad.

Svar: Ja det är ju onekligen det!! Även om det ser lite smålöjligt ut tycker ju jag då...eller jag känner mig smålöjlig snarare. Fast bara kanske typ ett par kilometer, för sen har jag ju glömt bort det. Angående sommarvärmen så är det ju bara helt perfekt nu!! Det behöver absolut inte bli varmare...och det tycker jag nog inte nonpreggo heller faktiskt. Runt tjugan och vindstilla är perfekt för mig - annars blir jag svullen även i mitt habiutaltillstånd. Kram på dig!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: