Kära vädergudar!

 
Idag bytte jag en tur i skogen mot en sväng runt stan och "värvet" mot upptempo på spotify. Variation förnöjer, och även om tempot blev en hel del snabbare än vad det blir ute längs mina kuperade älsklingsstigar så tror jag att det plana underlaget  ändå spar lite på muskler och leder. Vill ju vara piggelin i morrn när vecka 30-kroppen ska testa löpbandet ;-), hehe.
 
Annars försöker jag deala lite med gudarna ansvariga för sommarens väder. Av uppenbara anledningar önskar jag mig inte nån tryckande sommarhetta direkt (tål det ganska dåligt även i mitt habitualtillstånd...) men som synes på bilden till höger så börjar min tunna, vatten- & vindavvisande springPW-jacka bli aningens aningens tajt över magen minnsann... Runt 20 grader, växlande molnighet, en svag men ändå svalkande bris och regn nattetid varje dag tills de är dags att kalla årstiden höst är mitt förslag. Deal??
Etiketter: Allmänt, Cardion,

  
Skrivet av: Debbsan

Men va du är snygg med din fina mage! Håller Dick inte riktigt med om sommarvädret... Puss på dig!

Svar: Thanx sweetie! Du ska få se den live snart nån gång - den har nämligen blivit hårig!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Debbsan

Dick?? Dock ska det vara... Freudiansk felskrivning? Haha

Svar: HAHA!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: