360 grader vecka 29

 
Jomenvisst serrni, vecka 29 idag och därmed också entrande av nåt så stort som tredje trimestern! På tiden! Jag har inte så fasligt mycket att tillägga, det har inte hänt så himlans mycket den senaste månaden. Rattarna tillika magen och röven har väl växt en smula, men för övrigt mår jag som förr. Fortsatt gråtig ibland och lättrörd - igår läste jag en insändare i tidningen om något så ovanligt som en man som var nöjd med sjukvården!! Jo ni läste rätt, han var både nöjd och tacksam...och då grät jag lite ;-). Fysiskt är det fortsatt en del "besvär" med nästäppa och vadkramper om nätterna, om jag nu ska klaga på nåt.
 
Hos morskis igår var allt finemang. Sf-måttet ligger prick på kurvan, blodvärdet är stabilt och resten är också...normalt. Bankkvinnan höll på att ramla av stolen när jag berättade att vi var beräknade i början av augusti, detta då jag hade "så liiiiten mage" och när jag stämplade in på jobbet en timme senare var det "men HERREGUUUUD vad tjock du blivit!!", så det är väl precis som det ska, antar jag.
 
Prylmässigt så har Räkan iallafall blivit med säng. En stokke sleepi mini (med extregrejer så den passar en större räka också!) minnsann - asbra säng och givetvis ett begagnat fynd. Jag längtar ihjäl mig efter att få bädda den...men det får tusan dröja lite. Men sängkläder beställer jag nog i veckan!!
Etiketter: The CountDown,

  
Skrivet av: Snorkkis

Vad fiiiin! Röven växt? Hum... måste inspektera om min också gjort det. Morfar som jag träffade i helgen påpekade i alla fall att jag aldrig haft så runda kinder och så tjocka armar som nu, haha.

Svar: Hahaha jaaa röven är helt klart i grossess! Men den var inte så värst mycket att komma med innan så det kanske bara är kul. Lite kul, iallafall. HAHAHA sköning till morfar! Jaa man får höra mycket och det lär väl bara bli värre....men det får vi kanske bjuda på?
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se
Skrivet av: Debbsan

Fina, fina du!!! Ses live imorgon! Jippi!!!

Svar: JippieJippie! Längtas!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: