FredagsFys (& ännu ett preggoPB!)

 
 
 
Ja, nu är jag lite sådär präktigt nöjd och drygt stolt igen! Cyklade till gymmet efter fredagsmysfrullen och rev av en milslång jogg på löpbandet minnsann, helt utan minsta problem eller gåvilabehov. En ruskigt kvick kisspaus där i mitten bara, annars joggade jag helt obesvärat på och hade väl kunnat lufsa där fortfarande (okej - mindre överdrift) om det inte vore för att ett ruskigt äta-banan-behov gjort sig gällande ;-). 
 
Nu ska jag börja göra fredagsmys här hemma. Plocka och småpimpa lite, fixa naglarna, läsa nåt magasin och chilla. Veckans solo lediga dag idag och min eftermiddagskaffedate blev tyvärr inställd, men istället har jag en myskväll med lill´sis att se fram emot. Det blir tortillapizza, lite lakritschoklad och gladiatorernafinal (syrran är gladiatorernaaddict typ)...och kanske en asaäckligt läbbig film också. Jag är skräckisoholic och syrran är den enda vuxna människa jag känner som vill se sånt nowadays, hehe. Vi har sista Pranormal Activity-filmen kvar att bocka av, men jag är lite sugen på den där Sinister också, hohoho.
Etiketter: Cardion,

  
Skrivet av: Helena

Tack för en mycket inspirerande blogg! :)

Svar: Det glädjer mig att du tycker det!! Tack & trevlig helg!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: