För att vara tydlig

Vecka 20 eller 19 + 3
 
Alltså. Jag börjar bli tjock och det är a fact. Lill-sis hade ju inte sett mig på typ tre veckor (!!) igår vilket är ett mindre rekort i sig, men när hon såg mig och jag såg hennes face insåg jag verkligen att här har hänt grejer. Kan hända glass och thaimat har ett litet finger med i spelet men vi är ju faktiskt halvvägs i preggoresan! Som om inte sis ögon var nog så provade jag smaljeansen igår också och hm ja...vi ses igen kanske framåt senhösten om jag har en jäkla tur. Och igår kände jag små, små kickar. PANG har det sagt den senaste veckan.
 
Om utifall att någon på gymmet funderar på om jag börjat äta snask & snacks istället för keso och protteshakes (vilket jag ju på sätt och vis har gjort lite grann, hehe) så tänkte jag klicka hem dessa:
 

Finns, bland andra, här!
Etiketter: The CountDown,

  
Skrivet av: Em

Hej! Vad roligt, jag har precis klickat hem löparlinnet :) Har haft mage länge (det här är min trea), och större kommer jag ju bli ;)

,   Bloggadress: http://www.emscorner.wordpress.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: