WarmUp SöndagsHike

 
Två olika sorters magar...
 
En milslång PW jämte lillsis i skön skog smög igång söndagen. Jag har alltid en plan B när jag tränar nu för tiden, något sätt att göra varje pass lite enklare om det inte skulle kännas helt bra för kroppen alltså, och då jag kan den där skogen som min ena ficka (nästan - gick tokvilse en gång och var borta fyra timmar...men det var många år sedan!) vet jag flera genvägar. Slingan inleds med en kilometer uppför odh då kändes det minst sagt småtungt, men bara kroppen blir varm känner jag mig faktiskt fortfarande nästan som vanligt. Men okej, det faktum att jag för inte så jäkla länge sedan kutade det kuperade spåret på typ 48 minuter och att det idag tog 100 minuter att ta sig runt säger väl nåt. Hehe.
 
En riktigt bra start på en härlig och lagom solig söndag var det iallafall och en förträfflig warm up inför de stundande dagarna som ska spenderas norr om dalälven igen! I morgon förmiddag bär det av till en liten, liten, älskad stuga på en nästan lika liten ö i djupa Hälsningskogar där vattnet är kallt och klart, stigarna i skogen lummiga och skönt kuperade, det finns lika många människor som björnar ungefär (det vill säga väldigt få...) och verkligen inga möjligheter, varken elektricitet eller täckning, som möjliggör uppdatering av sociala medier. Så om det råder stiltje här några dagar så vet ni varför, ni behöver inte oroa er för att jag är iväg och föder barn eller så (fast jag har med mig min journal om-utifall-att och brorsan som jobbar på ambulansen där i woodsen är lite nervös då det är en bra bit till närmaste förlossning, haha).
 
VI hörs mot slutet av veckan! Nu ska jag packa. Böcker, jordgubbar, vattenmelon, bikini, träningskläder...KLART!
Etiketter: Allmänt, Cardion,

  
Skrivet av: Snorkkis

Otroligt att du känner dig så nära "som vanligt"!. Superhärligt! Ha en skön vecka!

Här har stora tröttheten slagit till - kanske för att kroppen fattat att den ska få vara ledig och ta det lugnt nu (ett tag i alla fall).

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se
Skrivet av: Debbsan

Åh, ha det så superbra nu fining! Och kör försiktigt!! Stor kram❤❤

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: