Todays WorkOut

Kisspaus inkluderad...
 
En solig, härlig PW-mil med stavarna i högsta hugg i ljuvligt skogig miljö fick bli dagens fys. Det var ett tag sedan jag stavgångade nu, detta då den ljud- & stöddämpande gummipluppen längst ner på stavarna nöttes bort lite för omgående och jag typ fick psykbryt av att höra det där metalliska ljudet varendaste steg...men, så köpte pappsen nya gummipluppar åt dotra minnsann - svårare än så var det inte!
 
Jag varvar Spotify med poddar och ljudböcker när jag "fysar" och det här varvet lyssnade jag på Vecka 36 av Sofie Sarenbrant. Handlar passande nog om ett preggo som försvinner en sommarkväll i vecka 36 minnsan och är väl lika lättsmält som typ alla andra svenska deckare. Perfekt att ha i lurarna! Finns tydligen ett par uppföljare nu också.
Etiketter: Cardion,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: