YEEEES!! Nu kör vi!

Ja, en prommis alltså - inget barnafödande i sikte ännu om ni hade hoppats på det ;-).
 
Vilket totalljuvligt väder! Varmt (runt tjugan), men ändå friskt och med lite extremt välbehövligt regn hängade i luften! I need this so bad. Njuter av en avsvullen kropp med ringar på fingrarna, vardagskänslor med sug efter spagetti & köttfärssås-middag (äntligen husmanscravings istället för grill och sallad liksom!) och grym energiboost i form av häng med mor & far i dagarna tu...och strax också av en halvmils spatserande, alltså. Faktiskt tog jag en halvmil igår också. 
 
En halvmil låter liksom bra nog mycket häftigare än fem kilometer ;-). Och så här står och går jag med fötterna nu för tiden, utåt! Och ja, jag går fortfarande i samma skor, mina superstabila långdistansare (har lätt mer än 100 mil i sulorna nu...) som är en storlek större än de andra i skoparken. Grymt skönt för en minst lika superstabil (läs: tung) kropp!!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Karin O

Älskar just den luften.
Ungefär hur många gånger i veckan har du tränat under graviditeten? Försöker lägga lite band på mig här, kan det kanske bli för mkt?:)

Svar: Ja, den är bäst! Nu blev det dock lite väl mycket vatten i den här luften också under min prommis, men det är en annan historia ;-).Jag har tränat ganska mycket, säkert 5-6 ggr i veckan oftast. Dock har ju träningen sett väldigt annorlunda ut! Har inte sprungit mer än en mil, inte lagt på nåt tyngre på gymmet, inte dragit på mig någon syra. Så har ju många löppass blivit PWs istället. Jag återkommer med ett slags sammanfattande inlägg om hur träningen har flutit på under hela graviditeten senare - kanske i morgon!
Tror knappt att det kan bli för mycket om man är en någorlunda vettig person som lyssnar på dagsformen och kroppens signaler hur som helst, och jag är säker på att du är den typen av människa!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: