Tur att man kan skylla på hormonerna...

...när man: 
 
1. Kör den här låten på repeat på PWn och stakande trampar på som aldrig tidigare och kör om varenda pansjis i kvarteret med en rungande fart!
  
Oj vad jag hoppas att den är med på eftermiddagens planerade spinningpass!!
 
2. Blir så jäkla uppretad och ja, faktiskt asaförbannad, när den där jäkla skitdåliga nödrimsgruppen Stiftelsen får en hit den här sommaren igen..
  
Varning för att trycka på play!! Jag går typ bärsärkagång. Samma till den där Stjernberg - You-låten. Kräks.
 
3. Hulkar till varenda sommarprat (t.ex. det med Filip Hammar när han berättar om föräldralyckan när Linda gick för första gången vid tre års ålder!), värvetintervjun med Ernst (alltså - han var min idol tidigare...nu är han min GUD!) och till den här låten (med många många flera....):
  
Nä, det kanske inte är så konstigt förresten. Vem kan hålla tårarna tillbaka liksom? Kärlek it is.
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Hahaha ja det är härligt att ha hormonella ursäkter! Jag surade ur rejält på otrevliga kassörskor när jag var preggo. Skällde ut en o annan efter noter hehe. För övrigt älskar jag John Mayer! Har lyssnat massor på honom en period. Ser framemot morgondagen! Kram&puss

Svar: Hahaha (en viss granne ligger pyrt till...berättar mer en annan gång!). Ser massor fram emot i morgon jag med honey! Kramar!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: linda modin

Oj vad du verkar stinslig! Hjälp, tänk om jag jobbar när du kommer! :-)

Svar: Hahaha - jag lovar att ta ut allt på Kalle i så fall! Du får gärna förlösa mig!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: linda modin

Du får gärna svära och vara otrevlig men jag har lite svårt för illvrål ;-)

Svar: Ska tänka på det ;-)
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: