Time flies

Oj vad dagarna går fort nu plötsligt! Dater och aktiviteter varje dag minnsann och skitkul är väl det, men ibland känner jag liksom att jag inte hinner med att sväva omkring i min boa-bäbis-bubbla ordentligt, i lugn och ro. Att jag inte kommer hinna bli tillräckligt förberedd, liksom. Men det blir man väl inte how ever, är det inte så? Hur jag än gör och tänker så fattar jag inte att det är en bäbis som tacklar mig invärtes stup i kvarten och snart kommer ut.
 
Idag är vädret lite svalare och det blåser på ganska ordenligt. I kalendern står egentligen inte så mycket mer än grillmiddag med vänner mot kvällningen följt av konsert med Mando Diao. Ska bli jättekul - jag älskar inte bara grillmiddagar med goda vänner utan även den där infruset-skivan! Den får lov att bli bakgrundmusiken på dagens PW runt stan. Bra warm up!
 
Sen hinner jag städa lite också, jäkligt välbehövligt. Har verkligen prioriterat solen de senaste dagarna (veckorna?!) vilket såklart känns helrätt, men dammtussarna börjar likna små hundar här nu. I morgon ska jag nog bäbisfixa lite mer. Tvätta tiny tajny kläder och ömsint hänga på tork och kanske börja få till den där BB-väskan en gång för alla. Mysa omkring i bubblan med bara mig själv ett tag. Det är egentligen det bästa jag vet just nu.
 
Pics från gårdagens orangeriinspektion (!!), vecka 38 (37+1). Räkpappan har varit med och fixat bygget och igår vid lunch fick jag reda på att jag gärna fick hänka på invigningen - gissa om jag var snabb med att styra om kvällsplanerna (= att baka en dubbel kladdkaka och ett par vaniljfyllda sockerkakor till jobbet...)!! Ernst var stupsäker på pojke minnsann...snart får vi se!! Ger mig tusan på att hen kommer om tre veckor iallafall - då programmet ska sändas ;-). Akuten får fika nästa vecka istället.
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: