It´s a hard life...?

Jamen gudars alltså vad jobbigt det ÄR, att vara höggravid såhär mitt i sommaren! Precis sådär plågsamt hemskt som de förutspådde, de där uppmuntrande gökarna (ja, ganska många personer faktiskt) när jag berättade att vi skulle kläcka unge i augusti. Det här med att slappa i eftermiddagssolen med en virgin mojito och en god bok, att ta tidiga (??) powerwalks i skuggande skog, sitta på uteserveringar och se fotboll med en kall öl som man inte blir det minstaste klen av (dock nödigare än nödigast...) även om man dricker ett kvarts flak eller mer, att sno ihop smoothies på smakrika frukter till frulle om mornarna och slänga ihop snabba matiga sallader till såväl lunch som middag, att packa kylväskan full med vattenmelon och styra kosan mot närmaste plaja med brassestolen över axlen och bada, bada och b a d a som man inte gjort inom landets gränser på nästan 20 år.
 
Asjäkla skitjobbigt I tell u, verkligen, att vara ledig och lycklig när det är strålande sol och man kan gå omkring nästan-naken varje dag. Jag får lov att återkomma igen ordentligt här när vädret blivit sådär svenssonsommar-normalt igen, med max 15 plusgrader och hällregn och stormvindar. Ujuj vad skönt det ska bli :-/.
 
Hej från däckstolen, mojiton och drygt 300 sidor förlossningssmärta!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Ja det är verkligen sååååå synd om dig😉😉

Svar: Tell me about it. Tur att jag har dig som tar hand om mig och matar mig med gofika ;-)
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: