Back to vardag

Frulle som känns lite smått exotisk bestående av fil- & vaniljyoghurttallrik (proteinpimpad med keso) och  m a s s a tärnad färsk ananas och rikligt med kokosflingor. Har nästan lite utomlandsfeeling här på däcket denna ljumma morgon!
 
God Måndag! Idag börjar hjärtat jobba igen efter en sin semester och det känns lite konstigt faktiskt. Det har verkligen varit helhärligt att vakna tillsammans varje morgon och bara ta dagen som den kommer, och allt som oftast har den ju kommit med strålande solsken också. Vår sista semester på tu man hand på vääääldigt lång tid och oj vad vi har njutit. 
 
Tänkte få till lite vardagsrutin själv också från och med idag men det började med att klockan inte ringde och jag vaknade seeent. Vidare har jag kommit in i ett rejält pensionärstempo vilket gör att jag sällan planerar mer än en date/aktivitet (förutom träning) per dag. "Måndag? Nej, jag kan inte då - ska till frissan!" Så låter det minnsann. Och så får det väl fortsätta låta då. Chill i första hand!
 
Förresten ska jag faktiskt till frissan idag och det tar halva eftermiddagen. Känns lika vältajmat som absolut nödvändigt iallafall - det lär ju dröja sen innan man kommer iväg. Jag har slutat tappa så extremt mycket hår nu (tror och hoppas jag!) men tyvärr rök nog nästan två tredjedelar av min gamla härliga kalufs. Det ger ytliga mig lite ångest, men jag vet ju så väl att det finns viktigare saker i livet än en välhängd fripp.
 
Får se om jag "hinner med" ett spinningpass i eftermiddag?
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: