XI + III & saknaden av springeriet

 
11 + 3 alltså. Elva plus tre. Där är vi idag. Jag mår egentligen väldigt bra och har gjort så hela tiden. Inget illamående - ingen nämnvärd trötthet mer än den liksom vanliga januarimeningslösheten. Dock har jag varit småförkyld lite till och från vilket jag väl egentligen inte brukar vara någonsin men vilket inte heller är särskilt unikt för årstiden generellt sett, och så har jag haft ont i magen. Jag vet vad det beror på eftersom jag av olika anledningar har kontinuerlig kontakt med kvinnodoktorn och det är ingen fara, men jag ska undvika sånt som känns obekvämt och löpning är tyvärr en av de grejerna. 
 
Det har varit svårt för mig att acceptera att jag inte kan springa så som tidigare. Jag sprang på så gott det gick ändå i början, trots magont. Initialt störde jag mig på att "farten" var så SJUKT jäkla låg men snart accepterade jag det. Sen var det väl helt enkelt inte nåt skoj längre att ha ont i magen så jag lät doktorns råd sjukna in och började med mina PW´s istället. It works for now...men jag hoppas att det magonda försvinner så jag kan lufsa lite grann igen innan hösten kommer.
 
Lillräkan beräknas komma i början av augusti och jag blir helt jäkla tårögd av tanken på barnvagnsprommisar (och kanke lufsjogg med vagnen??!) i min absoluta favoritårstid, bland det vackraste jag vet: HÖST!
Etiketter: The CountDown,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: