Träning vecka V (preggovecka XIII)

Förra veckans höga ambitioner sket sig ju en smula relaterat till en mycket annoying förkylning. Får se hur det går med dennas veckas superplan då!!
 
Måndag - PW. Mot kvällen en timme spinning och en halvtimmes coreklass. Check - check - check!!! Kanske någon tycker det verkar mycket? Det är ju trots allt nästan 2 & 1/2 timmes tid tillsammans...men den där morgonPWn var inte så häftigt snabb utan mer mystempo och jag är van att träna mycket mer och mycket hårdare än så här. Det är individuellt, helt enkelt!
 
Tisdag - 5 km på bandet/crosstrainern. Gym: Axlar & rygg. And I´m leavning now, efter en smarrig gofrulle och hyfsad sovmorgon.
 
Och för resten av veckan ser planen ut som följer:
 
Onsdag - 5 km på bandet/crosstrainern. Gym: Ben & Mage.
Torsdag - PW.
Fredag -  Yoga. Gym: Armar & bröst.
Lördag - Spinning.
Söndag - PW.
 
Om jag får till den här veckan har jag verkligen verkligen lyckats få in allt!! Hm ja, förutom TVÅ corepass då...men jag kör ju mage ytterligare en gång, även om det mest är absen då (bäst att passa på innan de börjar separeras, hehe). Och PW är inte alltid PW utan mer kanske prommis eller kanske till&med PN (=power nap...) som det var här om dagen. En dag i taget - dagsformen avgör! Och med nåt planerat varje dag är det enkelt att stryka och eller flytta om.
 
Etiketter: Veckans PLaaaN,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: