Lista: Right Now!

För ett år sedan: Hade det precis beslutats om att vi skulle kicka igång IVF-resan då, i mars. Själv var jag  igång med träningsprogrammet inför SthlmMarathon och himlar vad bra jag kutade på! Annat fysiskt status än nu det...ändå skulle jag naturligtvis inte byta tillbaka för allt smör i småland och allt guld i världen!!
 
För en månad sedan: Mellandagarna. Chillade hos mor & far och jobbade lite i maklig takt. Var i vecka VIII och tyckte det var sådär oäääändligt långt till tolv fulla. Vips var de gjorda! Var på middag hos goda vänner och badade jacuzzi och åt en blodig stek - big no no jue!! Men det hade jag faktiskt ingen jättekoll på då. Jag som älskar blodiga biffar...
 
För en vecka sedan: Var det också måndag och jag var ledig, precis som idag. Tog en skön prommis innan långfrullen på morgonkvisten, bokade tid för inskrivning hos BMS, chillade hemma och fick till ett härligt svettigt spinningpass kombinerat med en coreklass innan middagen med hjärtat. Det blir typ repris idag!
 
För ett dygn sedan: Jobbade jag och kände en begynnande huvudvärk. Det var en riktigt bra dag på jobbet, men huvudet ledde till att power walk byttes mot power nap, sen rundade vi av söndagen med tacos, pop corn och lakrits framför en rulle. Same sunday routine as always!
 
För en timme sedan: Var jag ute på prommis. Idag kan vi ej kalla det PW, jag var en aning flåsigare än vanligt och dessutom har det snöat i natt och det var INTE plogat. Ljuvligt skönt ändå!
 
För fem minuter sedan: Sippade jag påtår och hämtade förra årets kalender för att se vad jag gjorde för ett år sedan ;-).
 
Precis nu: Är påtåren slut och jag ska hoppa in i duschen innan jag gör lite nytta i köket och med tvätten. Jag älskar lediga måndagar och att gå hemma och dona!
 
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: