Fysiskt status vecka 12 (11 + 4)

Bokat tid för inskrivning hos barnmorskan idag och det var ju  inte en dag för tidigt. Kommer inte dit förrän i vecka 14 således men tycker mig ha rätt bra koll ändå. Jag dricker inte, röker inte och jag tar mina vitaminer...och JA, jag rör på mig! 
 
Ingen ser att jag är med barn men jag märker ändå väl på kroppen att den förändras. Brösten är större och magen betydligt trögare och därmed mer uppsvullen än vanligt mot kvällen. På morgonen är den (oftast...) sig lik iallafall, lite plufsigare än vad den borde vara kanske men det barkade iväg åt det hållet redan innan jag blev knocked up såatte... Den mest påtagliga förändringen är ändå flåset, tappade verkligen all springfart redan efter ett par veckor och nu blir jag flåsig bara av att ta trappen upp till övervåningen! Cardioträningen fungerar ändå - bara jag blir uppvärmd kickar systemet igång och pulsen reagerar ungefär som tidigare. 
 
Etiketter: Personligt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: