Awaiting få-feeling-mode

Ja asså jag är SÅ ledsen att jag inte fixat det där hur-vi-blev-på-tjocken-inlägget än. Har i ärlighetens namn inte skrivit nåt mer sen sist (såklart). Skulle vara toppen att kanske få ingjuta lite hopp och sånt innan jul ju, men vi får se, det ser tjockt ut i kalendern och sånt där tar liksom tid. Inte som att skriva vilket ÅHhalleljuaidagharjagtränatochdetkännssåjäklaSKITbra- eller idagharjagätitdethärSKITgodainlägg som helst direkt. Jag måste liksom helt enkelt få både feeling OCH tid, samtidigt. Nåväl, det kommer ske någon gång, det lovar jag.
 
Apropå andra inlägg så kan jag bara säga att det går toppen med träningen fortsatt och den här nu drygt fyramånader post partum-kroppen känns typ helt återställd faktiskt. Jag har sprungit intervaller i okej fart (inte som förr naturligtvis, det kommer ta tid att komma dit och det är lika okej som självklart såklart!), långdistansat uppåt 19 km och tyckt att det känts plättlätt och kunde förra veckan summera totalt 50 km spring i benen. Så jo - nu är jag nästan mitt normala jag igen! I helgen blir det en halvmara och det är väl ungefär vad jag kommer ha som mina kortaste långpass sen fram till självaste maraton (och vill ni följa med på den resan - maila eller kommentera!).
 
Och när jag ändå är igång och skryter vill jag även säga att jag idag fixat klart SAMTLIGA JULKLAPPAR! Hurray! (Att jag även spankulerar omkring i smaljeansen är dock alldeles för inkorrekt att skryta om, så det är hemlig. Hehe).
 
Decemberfeeling not so much. Men med en cityvagn är en ganska så nöjd ändå. Jag brukar önska mig mängder med snö, men är det just nåt år som jag inte gråter över eventuell snöfattighet så är det just precis detta. Och dete har ju varit "mitt år" hittills, så kanske håller det in i kaklet?
 
Etiketter: Allmänt, Min come back,

  
Skrivet av: Debbsan

Du är ju min idol! Redan i smaljeansen!!! Grattis milfen! Kram

,
Skrivet av: Linda

Så duktig du är! Grattis!
Jag har inte kikat in på din blogg på ett tag, men jag följer gärna med till nya stället. Ha det gott
Linda

,
Skrivet av: Annika - drömmen om 11 barn

Hörru, du har inte missat att det är tävlingar igång va? :) En av de tre som är igång avslutas redan ikväll!
http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/11/05/tavling-vinn-den-underbara-snuttefilten/

(de andra två ser du i kategorin "tävlingar")

,   Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn
Skrivet av: Karin O

Som jag saknar din blogg Ann! Comeback? Please!:)

Svar: Gulliga du! Hoppas på come back mot våren. Kram!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: