Lycka är att...

 
...smörja kråset med en riktigt smarrig bananmuffin och ett glas iskall mjölk i den soliga värmen på trädäcket efter ett sjuuukt lyckat träningspass på gymmet (8 km jogg, och jag fick säga till mig själv på skarpen att "nu räcker det!" annars hade jag välan stått där än och lufsat. Sen styrka ben & triceps - träningsvärk i morrn I bet!) och njuta av känslan när Räkan tränar päronboll där inne. Mys!
 
Gudars så jag ser fram emot den här helgen som ska bli solig, varm och l e d i g.
 
Dessutom har jag ett helt gäng bananer på mogning sedan förra helgen som antagligen kommer passa utmärkt i muffinsmeten framåt lördag, söndag nån gång. Halleluja!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Och jag ska springa ett sjukt lyckat och hårt långpass imorgon. Har en liten downperiod löpmässigt men imorgon SKA det gå bra! Sov gott honey!

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: