Hiking

 
 
Himla poppis nu att säga att man går på hajk när man är ute i terrängen och knatar, så det är vad jag väljer att kalla dagens fysiska aktivitet. Dryga milens PW längs mina favvostigar med mjuk stig mot fötterna, vackert grönt och lummigt för ögnen, tyst sånär som på fågelkvitter och sus i trädkronor och underbart frisk skogsluft i lungorna!! Jag älskar att promenera i skogen och är så glad att snö och is nu äntligen givit vika för vår där inne i lugnet. Ska försöka ta mig ut på hajk åtminstone en gång i veckan från och med nu. Stavar ska jag förresten försöka få insförskaffat till nästa gång, för det är rejält kuperat och träningen får sig antagligen en extra skjuts med sådana i nävarna!
 
Återhämtningsmelliset idag blev en rejäl hög med keso- & kesellablandning med lite stevia och vaniljpulver i, toppat med ett par tärnade ananasringar och en skvätt kokosflingor! Gudars så gott! I ugnen nu står laxfiléer till dagens matlåda och till lunch blir det kasslergratängrester från gårdagen. Man blir onekligen hungrig av PW i kuperad terräng, särskilt såhär i vecka 26-27... Min valborg spenderas på sjukan men det gör inte så mycket faktiskt. Jag har ju mött våren i skogen iallafall!
Etiketter: Cardion,

  
Skrivet av: Debbsan

Nu har jag nominerat din blogg till årets hälso&träningsblogg på veckorevyns Blog Awards 2013! Det tycker jag alla ni andra oxå ska göra som läser detta. Kram

Svar: Hahaha, du är för gullig du hjärtat mitt!! Ses snart baby <3 <3 <3
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: