Helgen

Grillpermiär i härligt sällskap, jordgubbar med glass & grädde och midsommarfeeling med regn mot rutan, sovmorgon, major vårrensning med tippenbesök (till&med de som jobbade där var impade av vårt stora lass och HERREGUUUD vad jag älskar att kasta grejer - måste göra det oftare!), årets första mjukglass i strålande värmande vårsol på trädäcket (hurra förresten för möjligheten att kunna köpa mjukglass 200 meter från ytterdörren...), surprise-födelsedagsfest-middag med massa alkoholfria öl för min del, en sen afton, mer sovmorgon, lång solskenssvettig PW, Sthlmsvisit för mys och barnvagnsköp (!!!), storhandling inför veckan och, sist men bäst, söndagsmys med taco följt av film. Argo förresten - helt klart mycket sevärd!
 
Not so much tid framför datorn (hittade den inte ens i morse...) och noll minuter på gymmet således men oj vilken toppenhelg jag haft! Har umgåtts så mycket med hjärtat att jag hade separationsångest i morse när han skulle till jobbet. Jag är SÅ kär. Efter nio år.
 
Nu - GYMMET!!
 
Lagom jättemegamycket glass! MUMS!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Löpning & livet

Och jag undrar förstås vad det är för vagn?! :)

Svar: Lovar återkomma i frågan!!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.lopningolivet.se
Skrivet av: Debbsan

Säljer de mjukglass på Ica?? Farligt... Blir lätt tårögd när jag läser att du är så kär! Härligt! Kramar

Svar: Alltså - sjuuuukt farligt! Men jag är preggo och äter det jag är sugen på för det är vad kroppen behvöver...right baby? Och du springer så mycket så du kan också smarra massa mjukglass här med mig i sommar. Förresten, du då som bor granne med slagsta glass!!! Jag kommer till dig!!!!!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Debbsan

Haha det tänkte jag inte på! Vi får äta glass här varannan gång! Ses imorgon honey!

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: