99

 
Och nä just precis, så här med blott tvåsiffrigt kvar till beräknad urploppning är det inte längre möjligt att dölja det faktum att vi ska bli fler i den här familjen. Måste vara skönt för folk runt omkring tänker jag, att kunna gratulera utan att vara rädd för att eventuellt bara gratulera till att jag bara skulle ha blivit lönnfet ;-).
 
Jag har hela tiden tyckt att det hela fortskrider myyyycket låååångsamt. Tiden alltså. Nu har det dock vänt och jag tycker att det har gått, och går, rätt fort ändå faktiskt. Det där svaga svaga sträcket på stickan jag snodde på jobbet som fick jorden att sluta snurra och blodet att bubbla av lycka, hopp och svår längtan, det där första ultraljudet när vi bara såg ett mycket litet riskorn med något ännu mycket mindre fladdrande inuti sig (ett HJÄRTA sa doktorn och jorden stannade igen), magin den där stunden när vi berättade för familjen dagen före julafton. Då, när det kändes som en evighet och lite längre bara till magiska vecka 12, och nu är vi långt mer än halvvägs plötsigt och jag tror ändå inte vi har fattat riktigt vad som faktiskt ska hända.
 
Ibland får jag så himla dåligt samvete för att jag är så lycklig och mår så bra när så många andra inte får göra det. Men det är liksom min tur nu lite grann, för jag har faktiskt i flera år försökt vänja mig vid tanken på att det kanske aldrig någonsin skulle komma någon liten Räka till oss. Men nu kommer det en!! Om i runda slängar 99 dagar, minnsann. Helt obegripligt, ofattbart och större än den största vinsten jag skulle kunna drömma om.
Etiketter: The CountDown,

  
Skrivet av: Sara

Nu kom det en liten tår här igen!!
Är såå glad för eran skull och "räkan" kan skatta sig lycklig som får sådana fina föräldrar som er<3
Love you, kram!!

Svar: Love you to finaste Sara!! Jättebamsekramar!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Snorkkis

Jag blir så lycklig så att jag ryser när jag läser ditt inlägg. Kraaam! <3

Svar: Kram tebax!!!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se
Skrivet av: Andréa

<3

Svar: :-D
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Skrivet av: Debbsan

Ha absolut inget dåligt samvete för att du är lycklig & mår bra! Det är verkligen DIN tur nu o det är bara att njuta så mycket det går! Gläds så med er! Känner förresten igen tröjan... Ser vääääldigt fin ut på dig! Stor kram!

Svar: Ja alltså är du medveten om att det är helt normala sjyssta kläder du gett mig och inte bara tjockiskläder??! Tusen tack anyways... Ses i morgon pinglan!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: