New shoes!


 Ja alltså såhär efter två graviditeter verkar faktiskt fossingarna ha vuxit några millimeter. De förra DS jag köpte, i strl 38, får jag lov att ha på jobbet (där jag ju inte befinner mig på gaanska länge!), och inte så dumt det heller, jag har ju skönaste och snyggaste dojorna där mao. Springa i 38 går inte, det blir ont! 

Så. De senaste turerna, fyra till antalet, har jag lubbat i supergamla DS. Jag ljuger inte när jag tror att de gått typ 200 mil. Har gjort mycket bra tider i dem haha, och uttrampade och sköna är de. Men man är ju värd lite nytt oxå va. Så klick-klick sa det och nu är de här ovan visade DS i strl 39 på väg hem till moi. Expressleverans, så de kanske hinner komma innan vi far till sol & värme på torsdag morgon - hoppas!!! Även om vi bor högt uppe på ett berg och det antagligen blir far to varmt för mig så måste jag ju prova springa! 

Åh - hoppas de hinner komma!! (Vi har wi-fi där borta så jag hör av mig!!)

Förresten - oj vad det märks på kroppen att den inte är van att springa såhär en och två dagar efter själva turen!!! Lätt att lura sig ju, när själva löpningen känns så skön och lätt!! Men kroppen igår och idag....ont i en fot, en benhinna (kanske kan skylla på de välsprugna skorna iofs??) och i höftpartiet, varav det sista tveklöst beror på nyligen presterat barnafödande! 

Festina lente var det ja!!!
Etiketter: Min come back no II,

  
Skrivet av: Jennie

Vad roligt att du har börjat blogga igen! Följde dig förr och har tittat in då och då men såg först förra veckan att du börjat igen.


Svar: Ja det blev ett långt uppehåll!! Blir lite sporadiskt och kanske inte så fylligt fortsättningsvis, men vill ju dokumentera vägen tillbaka haha
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://bakaettsyskon.vimedbarn.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: