En annan sorts träning

Igår var det faktiskt hela nio år sedan det där sista-minuten-ragget på sena natten på Fristadstorget, det där som liksom lite smått oväntat fortfarande kändes helrätt när vi vaknade upp på morgonkvisten och alltså fortfarade känns helrätt såhär ett knappt decennium senare...helt klart värt att fira! Inte skitlätt och supersjälvklart att lämna iväg sin lille 7,5-veckors-Räka och cykla ner på stan för middag och en halv vinpava, men vi gjorde det! Helt klart nåt man måste träna på, att i ett avslappnat tillstånd vara ifrån sin lille bebbe. Nu hängde han med sin älskade moster och jag kunde därmed känna mig heltrygg för hans del. Lillen har dock lite ont i magen till och från kvällstid vilket kan resultera i en del decibel, men det gick bra hur som haver.
 
Och mamin och papin hade det jättemysigt och kunde faktiskt prata om lite annat än den älskade lille också. Lite annat. En himla trevlig kväll med en av de tu jag älskar mest på klotet och det här var vi så värda! (och HURRA förresten även för att den lyxiga skaldjurssalladen med såväl pilgrimsmusslor och tigerräkor är tillbaka på favvohakets meny!)
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Andréa

Stort grattis till er!

Härligt att de är fler som träffat sitt livs kärlek så där sent en (blöt) natt på krogen ;) Vi har också hängt ihop i nio år drygt. Minus ett drygt halvår då vi gjorde slut och levde på varsitt håll. Tur att vi kom på bättre tankar sen :)

Svar: Tack snälla! Vad roligt att det var ungefär lika för er! Min allmänna uppfattning är att den typen av "första ögonkast" inte brukar hålla så länge särskilt ofta, haha. Faktiskt har vi också haft några månaders tid på varsitt håll under de här nio åren. Det behövdes, men jag är så jäkla glad att vi hittade tillbaka igen tillslut.
Kram på dig!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Skrivet av: Debbsan

Så härligt att höra!! Stor kram & grattis till er! Kram!!

Svar: Tack bejb!Ser fram emot morgondagen!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Snorkkis

Grattis! Och det är väl så när man hittar rätt. Lika så bra att lägga vantarna på partnern direkt :) . Vi gick faktiskt på en dejt då det begav sig för 11 år sedan. Dejten varade i tre dagar...

Och ärligt nu - kollade ni på foton av räkan under middagen? Gör jag alltid om J har hand om S och jag ska typ sitta och underhålla mig själv.

Svar: Åh så underbart det låter med en dejt på tre dagar!! Jag kommer fortfarande ihåg vad vi åt på kvällarna den första veckan när Kalle kom till mig efter hockeyträningarna och blir sådär fånigt nykär när jag tänker på det, haha.
Och JA, jag erkänner...vi kollade på massa kort! Det gör jag också när Kalle och Räkan hänger på övervåningen och jag försöker lägga mig tidigare...svårt att vara utan den lille.
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: