It´s FriDay folks!

Oh happy day! Även om jag är minst sagt dagvill nowadays så håller jag tusan alltid reda på den där heliga fredagen. Veckans bästa dag! Solen skiner från en ljusblå himmel och Räkan slog till med att sova ända till kl 9, halleluja (alltså, han har ju käkat ett par gånger under natten givetvis)!
 
 
Vi firar dagen med en härlig långpromenad, avfirande av kanelbullens dag (frikort på den! Min kära Debbsan klargjorde även att det var äppelkakans dag så då var det frikort även där...eller, det är det förresten alltid för mig. Home made äppelkaka/-paj med marsan/vaniljsås avstår jag ALDRIG under några som helst omständigheter!), skvaller i solen, massa kaffe..och grillad entrecote med ungsrostade rotfrukter och pepparsås (och ett glas rött, eller ett par!) och avslutningsvis soffmys med mina killar. Kanske sista gången grillen brinner för denna säsong? 
 
Så härligt med helg och jag ser fram emot utflykter, sovmorgon och jogglufs i kuperad terräng! Kapar jag nån minut på tiden från förra helgen mån tro??
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Supermys idag som alltid med er!! Ha en fin helg❤❤

,
Skrivet av: Karin O

Vilket UNDERBART höstmys!

Och du, jag läste ju, fullkomligt slukade, dina tips inför förlossningen. Tog till mig alla så mkt att jag helt enkelt glömde att skriva en kommentar i stil med tack för ett helt underbart inlägg, efteråt! Men nu tackar jag iaf!!!:)

Trevlig helg!
Kram!

Svar: Åh - hoppas att nåt kan vara till hjälp. Så spännande att ni blir tre snart! Jag längtar, haha. Höstmys är det bästa som finns! Och adventsmys, tänk snart är det dags för det oxå.
Kram!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
Skrivet av: Karin O

Adventmys i mitt hjärta! Underbara tider, även i Asien! Blir att åka till Ikea i god tid innan och bunkra upp med ljus och pepparkakor:)
Kram!

Svar: Åhhh...pepparkakor! Med iskall mjölk... Den enda kakan som smakar bättre köpt än hembakad tycker jag. Arbråpepparkakor ska det vara. Undrar om det är något hälsinglandskt eller finns i hela Sverige?Kram på dig!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: