Todays WorkOut

 
  • PW varvat med löpning lufsjogg totalt 8,5 km. Efter 400 meter PW börjar jag de 1200 metrarna lufs i 9 km/timmen-tempo och höjer med 0,2 km/h var tvåhundrade meter tills jag är uppe i supersnabba (...) 10 km/h. Sen måste jag vackert promenera en fyrahundring innan jag ger mig på nästa svettiga lufssejour. Men faktiskt - jag känner mig himla stark!! Ska prova jogga lite mer på hemmaplan snart, tror det kommer kännas ännu bättre i mindre fuktiga omständigheter!
  • Liggande höftlyft, tabataintervall.
  • Plankan, tabataintervall (här är jag typ lika stark/svag som förut!).
  • PushUps,15 st i 4 set.
I morgon sista gymbesöket här och även om jag har noll komma noll hemlängtan så ska det iallafall bli skönt att träna på stans bästa gym igen och jag är riktigt taggad att ge mig på skrotet! Och snart blir det småjogg i skön vårluft va?
 
Baby mitt i löpsteget i morse
Etiketter: Cardion, Styrketräningen,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: