SkärTorsdan!

Ni ser putet - jag ser vaden...hehe
 
Och eftersom jag inte påskpyntat ett uns what so ever firade jag iallafall ordentligt med att inleda denna världsbästa högtid med att jogga trynet grisskärt på löpbandet ;-). Nöjde mig med 8 lätta lufskilometrar denna morgon och följde upp med ett riktigt bra styrkepass med fokus biceps och axlar. Träningen går lätt och skönt, jag har egentligen inte dragit ner nåt på vikterna då jag styrketränar med tanke på att jag kör ett högt antal reps (10-15 st). Varje muskelgruppspass ser ungefär lika dant ut vilket passar mig utmärkt för tillfället och det hela känns skönt och effektivt.
 

 
Återhämtningsmelliset blev en favvogukka på knäckemackor med en kopp kaffe. Hackat kokt ägg blandat med en hög kesella och lagom mycket kalles; enkelt, skitgott och sådär härligt krämigt i konsistensen. Lite påskigt med ägg om man så vill se det - men jag tror inte att jag kan äta mer ägg än vad jag gör dagligdags om jag vill fortsätta kalla min kost varierad, hehe. Ägg är tusan världens bästa livsmedel!
 
Hemmets totala lack of påskpynt beror förresten på att vi drar norröver till älskade småstaden i morgon för påskfirande med min familj och som jag längtar. Älskade människor, god fräsch mat och vårligt härligt väder!! I morgon är vi där...♥

  
Skrivet av: Sandra- BF 3/8

Har du någonsin varit in på namnappen.se?
Där kan du beställa nappar med ingraverat ditt barns namn, och de finns i massa olika sorter och färger!

Och nu har jag en tävling i min blogg, där du kan vinna ett valfritt paket med namnappar! Lycka till :)

,   Bloggadress: http://sandrateresia.blogg.se
Skrivet av: Debbsan

Pregg&fit indeed! Påskpussar!

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: