KlantOmelett

Jag är en liten aning klantig som person och hittills idag har det yttrat sig i att jag först letat mig galen efter cykelnyckeln trots att den hela tiden satt på nyckelknippan (kände helt enkelt inte igen då för tillfället), att jag hällt proteindryckskladd på halva, nyduschade mig eftersom jag inte hade vridit om locket på smartshakern alls när jag skulle dricka och nu sist till att jag tappade en fullproppad matvarukasse rakt ner i asfalten. Det blev mycket mjölk och mycket ägg på det mesta, så att säga.
 
Men inget ont som inte har nåt gott med sig! Efter en enorm räddningsaktion blev det en lika gigantisk skink & ost & basilikatoppad omelett till lunch och ja, en och annan matlåda är fixad inför allt helgkneg också. Superskönt!
 
 
Omelett är ju typ värlens bästa lunchmat tycker jag och man kan ju toppa med lite vad som helst. Ost är dock alltid ett måste för mig.
Etiketter: Kosttips & Recept,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: