Semester...

Ja, trots att jag är tokledig nu sedan en HEL månad tillbaka så känns det liksom lite extra som semester bara för att hjärtat är ledig, och särskilt när man befinner sig i mitten av ingen stans på en (typ) öde ö såklart! Vi har haft helt fantastiskt sköna dagar!
 
Ett par PWs har det blivit såklart, men jag får vackert knata längs skogsvägen nu bara och inte göra några avstickare in i djupa skogen. Detta pga lack of mobiltäckning, mina anhöriga tycker det känns icke komfortabelt när preggot är solo i skogen och inte går att nå. Och faktisk - jag kan förstå det // Båtturer och fiske! Gissa vem som fick den finaste abborren av dem alla? Just det! // Grillat varje dag!! 2-3 ggr om året får man äta vissa typer av fisk när man är pregnat enligt slv. Det här var helt klart en av de gångerna. Finns det något godare än grillad abborre??) // Brygghäng en masse, ibland med snackigt sällskap, ibland bara med en föda-barnbok // Flodhäst tar ett kvällsdopp? Blev bara ett bad faktiskt, det var inte direkt skitvarmt hela tiden // En och annan alkoholfri kall blev det! // Jodå, lite färg har vi fått // PW...igen // Och en magbild såklart, tagen på dass. Välkommen vecka 36!!
 
Nu är vi hemma igen. Det har sin charm det med!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Du är ju bara för fin i din fina fina mage!! Visste ju att du skulle få finaste preggomagen 2013! Kul att du är hemma igen! Ses mycket snart hoppas jag!! Kramar❤

Svar: Hahaha, tack honey! Hörs pronto!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Sara

Härliga bilder!!
Synd att jag inte kunde komma dit ngt!!
Kram

Svar: Ja jättejättesynd!!! KRAM!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: