Med blott ensiffrigt kvar

Jag vilar vidare i sommarhettan och känner mig faktiskt ganska så stolt över det, på nåt vis. Ja det må låta skadat men det är så det är, jag är så van sedan tidigare att liksom alltid "lyckas få till" träningspass trots enorm tidsbrist eller 20 minusgrader eller 35 plusgrader eller snöstorm eller...ja, ibland även när jag inte är helt piggelin. Och tanken poppar liksom upp flera gånger om dagen fortfarande; "jag hinner med en prommis innan middagen", "i morgon ska jag upp i tid för en sval PW", "om jag drar till skogs är det nog inte så farligt varmt", men nix, det blir inget med det så länge det är så här varmt och jag har den här kroppshyddan och förväntas föda barn any day....men det säger ju lite om vilken addict jag faktiskt är. En tillfälligtvis ganska så klok addict i, iallafall.
 
Dagarna rullar på och det är mycket besök, glass och turer till stranden. Trots att jag har börjat svälla nu (den ettåriga förlovningsdagen var sista dagen jag bar min ring på ett tag) och saknar att komma ut och röra på mig glädjs jag åt solen och värmen! Nu ska jag dock baka (igen) och när ugnen ska upp i 200 grader glädjs jag minst lika mycket åt vårt svala tegelhus, att vi faktiskt AC och tanken på svalt vatten i badkaret... Och jag erkänner att jag ser fram emot morgondagen då det ska vara åtminstone en aning svalare ute! Det vore inte dumt för tjockiskroppen med en prommis, trots allt.
 
Nån mer kan väl gissa datum, förresten??
 
En annan som vilar och väntar på sin nya husse eller matte...
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Johanna

Åh, kommer ihåg tiden precis innan. Fast vi hade det inte så lugnt, vi renoverade klart lägenheten eftersom vi skulle sälja den och så hade vi visning på söndagen, födde barn på natten till måndagen, åkte hem vid ett på måndagen och drog en visning till på kvällen. Så kan man göra men det är inget jag rekommenderar. Ditt sätt att ladda verkar helt klart mycket behagligare. :-)

Svar: Hahaha - JÖSSES! Starkt jobbat! Hoppas verkligen försäljningen gick bra!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://ettlivirorelse.wordpress.com
Skrivet av: Karin O

Jag har saknat så att inte kunna ta i och springa långt, men så slog mig tanken att vad skönt det är ändå med en period helt utan press och att det är bra och nyttigt att vila då och då och det fina man har att se fram emot:)

Kram

Svar: Så sant så!! När jag väl står där igen, dressad och preppad för nån form av superjobbiga intervaller, så kommer jag troligtvis inte alls förstå hur jag kunde längta så mycket efter det heller, hahaha. Det är en superskön tid på många sätt det här och man får njuta allt man kan! Allt finns ju kvar sen, och det är inte så lång tid man "behöver avstå" heller i det stora hela. Många blir ju dessutom grymt mycket starkare i kroppen efter en graviditet! Heja!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
Skrivet av: Sofie

Åååååh vilken söt tiger<3 Var har du köpt den?

Svar: Ja visst är den gullsig?! Det är en sån där "wild dinglis" av snuttefiltstyp, finns bland annat hos babyproffsen! Finns massa andra djur också, och som skallra eller speldosa osv.
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: