Lördag

Min thekaka"craving" håller i sig och nu är det ett tjockt lager philadelphia med en hög krispig gurka on top som gäller! Så himla fresht liksom med den där färskosten. Är åter i gängorna gällande matfriskheten och sådär svårt sugen på det mesta...så som det ju är om man är hungrig! Kan äta "en hel" frukost igen utan att behöva inta vågrätt paltkoma-läge därpå - kanske har Räkan sjunkit ner en bit till och fixerat sig så maten får mera plats? Återstår att se på måndag å jag tänkte göra mitt sista (???) besök hos morskis pre partum...
 
Härliga soliga lördag! Baby är iväg på golfbanan och jag sitter i sedvanlig ordning ute på däcket med frukostbrickan. Sovmorgon som vanligt, väldigt välbehövligt den här gången då det blev sent igår. Konserten var skön, men det bästa var extranumren då de klämde några gamla rockiga dängor varav Gloria, min MandoDiao-favvo, var en. Skönt att få skaka rumpan lite! Vi rundade av (med en cola light...) på stan sen, mycket trevlig utekväll!! Kanske en av de sista på jäkligt länge? 
 
Nu ska jag mjuka upp lederna en smula med en PW i skogen och sen bara chilla heeela dagen. Ikväll middag hos vänner  och av tidigare erfarenhet vet jag att risken/chansen att det blir ytterligare en mycket sen afton är stor. Ett eftermiddagsnap är spikat!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

En mycket härlig kväll var det! Så kul att få hänga m er babes. Hörs mycket snart!!

Svar: Ja mycket skoj! Nästa gång ska jag skaka rumpa ännu mer - typ som dig!! Ser faktiskt fram emot en utekväll på riktigt, "snart". Och K kom sig iväg på golfrundan i morse, trot eller ej...han tränar på att känna sig småsliten säger han. Känner mig kluven huruvida det går att träna på, men ska påminna honom där i framtiden om hans resonemang ;-). Puss&kram babe!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: