FredagsFys!!

Prommisen, bensparken, post gym-belöningen (min favvoCelcius!) & färskfisken
 
0930. Solskensprommis till gymmet (4 km enkel resa), underbara underbara väder!! 
1005. Kläd- & skobyte, ner i gymmet för att köra igenom benen med:
  • Benböj i maskin, 60 kg x 12 x 3 
  • Benspark, 22,5 kg x 12 x 3 och OJOJOJ vad det sviiiider i sutet!!
  • Leg curl, futtiga 9 kg x 15 x 3 (tror ärligt att det var nåt fel på apparaturen - när jag höjde ett snäpp gick det inte alls och med 9:an kan jag köra många fler reps egentligen....
  • *Dynamiska planor i tabataform
  • Crunches på pilatesboll
  • Crunches i maskin
1100. Ännu soligare solskensprommis på möra ben hemåt igen, lika lång sträcka och totalt 8 km PW, såklart.
1140. Proviantering av färsk lyxfirre hos fiskbilen (älskar att handa där!!) och annat smarrigt på Ica inför härlig finlunch med svärisarna i morgon.
1200. Långdusch med lyxiga produkter.
 
Nu lunch- och matlådefix inför en afton på jobbet - i morgon bitti kickar jag igång lediga helgen med en timme svettig spinning på antagligen rätt så träningsvärkande ben och jag längtar redan lite!!!
 
Trevlig helg på er finingar!
Etiketter: Allmänt, Styrketräningen,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: