Check check!

Förut var det mig själv med mage jag chockerades över när jag smygtittade på min spegelbild i fönstren, nu är det mig själv med vagn!!
 
Faktiskt så kom vi oss iväg på en soligt härlig femkilometare igår! Fega mamin tänkte först ta en liten mindre sväng och gå den flera gånger för att undvika att en viss mycket bestämd vagnskeptiker (alltså Räkan gillar inte att hänga runt i vagnen...men får liksom söva honom i sängen och sedan ömt varsamt flytta över honom. Tips för att få Mr att fullkomligen älskat??) vaknade och gick bananas allt för långt hemifrån, men med massa snack med en god vän över telefon glömde jag av allt och gick nästan hela vägen in till stan! Det gick toppen såklart.
 
Faktiskt gick det så bra att jag vågade mig in på ica på hemvägen, så nu kan jag bocka av den punkten på listan också, hehe. Som om inte det var nog så inträffade en av mina mindre bra (läs skräck-) visioner - avstämning på självscannern!! Truligt nog hade jag bara handat fyra varor (och ja, allt stämde...) och Räkan sov heeela tiden.
 
Nästa vecka ska en av utmaningarna vara att gå ner på stan, uträtta nåt (shoppa!) och sedan gå eller ta bussen hem!! Ja, jag börjar bli kaxig nu ;-). Att åka buss skulle vara en utmaning för mig även utan kiddo, men mest kanske tålamodsmässigt då...
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Snorkkis

Härligt med promenad - verkligen så skönt (speciellt för knoppen) att komma ut.

Intressant att räkan inte gillar vagnen. Här är problemet omvänt: vagnen är en hit medan den egna sängen inte alls är tillräckligt mysig (föräldrarna har tydligen skönare säng).

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se
Skrivet av: Karin O

Härligt jobbat!:)

,   Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: