Dagens träning

 
Nä, kortare frippar finns det väl, men jäklar anåda vilken skillnad det blev på manen efter gårdagens frissabesök!! Hurra! Är sjukt nöjd med såväl färg som längd och att få bort den där dryga decimetern gjorde underverk. Frissan bekräftade dock att jag har tappat, och fortfarande tappar, rasande mycket hår för tillfället och det säkert beror på att jag är på tjocken helt enkelt. Inte mer mer det, på tjocken ska jag ju inte vara för alltid ändå.
 
Gym idag alltså och jag nöjde mig faktiskt med 4 kilometer löpbandsjogg då jag "var tvungen" att prommenera en dryg timme till och från barnmorskan i strålande solsken innan lunch. Givetvis tog jag en ordentlig omväg. Styrkemässigt blev det:
 
  • Bicepscurl med skivstång, 16,5 kilosstången, 12 reps i 3 set
  • Bicepscurl på preachern, 7 kiloshanteln, 12 reps i 3 set
  • PecDec, 25 kg, 12-15 reps i 3 set
  • Rear Deltoid, 20 kg, 12 reps i 3 set
  • Axelpress med 6 kiloshantlar, 15 reps i 3 set
  • Axellyft framåt, dropset 5-4 kiloshantlar, 12 reps i 3 set
  • Axellyft åt sidan, 6 kiloshantlar, 12 reps i 3 set
 
Riktigt jäkla skitbra armpass måste jag säga och småfiléerna fullkomligt skakade på slutet ;-). En feting till tunnbrödrulle på det här, nåt avsnitt av Girls i lodrätt läge på soffan (man får passa på såhär i champions league-tider...) och tack & god natt. Det har varit en strålande ljuvlig härlig och trots allt rätt så vilsam tisdag!
Etiketter: Cardion, Styrketräningen,

  
Skrivet av: Josefin

Åh vad fin du är. Och du ser så stark ut! Heja heja mamamama!

Svar: Tack snällis (& detsamma jue!). Heja oss!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.aliceaugusta.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: